Pagina's

donderdag 8 maart 2018

Birthday cards


En voor mijn zusje is deze dag twee keer zo bijzonder, want 11 jaar geleden is ze moeder geworden.
Hetzelfde kaartje gemaakt als voor mijn andere nichtje, maar deze keer met 11 ''vlaggetjes'' erop.




Het tweede kaartje is ook voor een bijzonder mens, die ongeveer 4 jaar geleden in mijn leven kwam en ik prijs me gelukkig dat ik haar heb leren kennen. Een vrouw uit Sirië, die ik geholpen heb met de taal. Alles wat ze zelf maakt is gewoon perfect; bakken, koken, kleren maken kan ze ontzettend goed. Mijn stansjes, papier en andere knutselspulletjes die ik op mijn kaarten niet meer gebruik gooi ik niet weg, ze krijgt ze van mij en ze is er zo blij mee. Een keer heeft ze gezegd: ''van jou krijg ik niet zomaar iets, ik krijg echt de mooiste dingen, je maakt me zo blij!'' :) . En vorig jaar met Kerst, omdat ze laat was met haar zelfgemaakte kaartje en met de post zou ik het niet op tijd krijgen, heeft ze haar man gevraagd om 40 km te rijden (hier naartoe en terug dus), om zeker te zijn dat ik het kaartje vóór de Kerst al binnen had. Hoe lief is dat?
 En toen we anderhalf jaar geleden verhuisd zijn, kwam ze op bezoek met een heel groot bord met baklava, gewoon omdat ze wist dat ik zelf zoiets nooit maak, maar dat ik er dol op ben!

Ik weet dat ze bezig zijn met hun tuin, omdat zij ook heel erg van tuinieren houdt. Twee dagen geleden was ze jarig en ik heb het onderstaande kaartje voor haar gemaakt en weer een doosje vol stansjes meegenomen :) . Ze was weer zo blij met alles.




For two special people in my life: my niece and a very dear friend.
Thank you again for stopping by and the nice comments.



2 opmerkingen:

Ellen zei

Superleuk kaartje voor je nichtje met die 11 vlaggetjes erop! En een beeldschone kaart voor jouw bijzondere Syrische vriendin.

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende kaartjes weer Alina, die vrolijke met al de vlaggetjes voor je nichtje is een schatje, en die super vrolijke tuinkaart voor je vriendin is een PLAATJE,
Fijne avond liefs Annemarie en merit