Pagina's

maandag 2 januari 2017

Have a Wonderful Day!


En de beste wensen voor 2017, voor jullie allemaal, een heel goed en vooral gezond nieuwjaar! 
Geen tijd meer gehad voor mijn blog, of om te knutselen, maar omdat ik een blog berichtje veel leuker vind als ik ook een kaartje laat zien, voilá! Een kaartje dat ik enkele maanden geleden heb gemaakt, ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.




A Happy New Year for all my blog friends, I hope it will a very good one!
I don't have a ''January card'' to share :) , I do have a card I haven't shared yet, with one of the 
La-La Land Crafts Club Kits (August 2016).
Thank you again for stopping by and the nice comments.


 

4 opmerkingen:

Sarah zei

Wat een mooi kaartje!
Ook voor jou het beste voor 2017!

Corrie zei

Ooo ik smelt weer van deze prachtige kaart Alina.
Ik wens je een gezond en creatief 2017.
Lieve groetjes,Corrie

Renate zei

De allerbeste wensen, en een creatief jaar gewenst.
Tot nu toe ben ik op jouw blog nog geen enkel kaartje tegen gekomen dat ik niet leuk vind. Ook deze heb je weer super leuk gemaakt.
Hopelijk kunnen we ook dit jaar weer genieten van je kaartjes.

-xies- Renate.

femke zei

Heey Alina,

een superlief kaartje is het geworden!!!

groetjes Femke