Pagina's

donderdag 17 november 2016

La-La Land Crafts New Release


En dit zijn de nieuwe stempels en snijmallen:





Ik had deze keer een beetje pech, ik heb mijn DT pakketje veel te laat gekregen (afgelopen dinsdagmiddag :(  ) en toen waren mijn kaartjes al klaar, geen tijd meer om nieuwe te maken, ik heb dus de nieuwe snijmallen nog niet gebruikt op mijn kaartjes, alleen de stempels).
 
Ik moest voor vandaag de leuke Robots gebruiken, ''Love Robots - Girl'' en ''Love Robots - Boy'' en ik weet niet hoe dat kan, maar ik heb de digi's met verkeerde afmetingen gekregen :(  , en de robots moeten eigenlijk een beetje kleiner zijn; ik hoop dat jullie de kaartjes toch leuk vinden:



Colour pencils:
Prisma Premier PC1019, PC1029, PC1072, PC935.


 
 Colour pencils:
Prisma Premier PC1025, PC936, PC1072, PC935.


Hi ladies, it's La-La Land Crafts New Release Week and these are my first two cards, featuring the irresistible ''Love Robots'' . 
Thank you again for stopping by and the nice comments. 




5 opmerkingen:

Corrie zei

Het zit je een beetje tegen lees ik Alina, maar we hebben geduld hoor, we zien de mallen wel verschijnen op je kaarten.
De kaarten die je hebt gemaakt vind ik zelf wel mooi van formaat, kan je er lekker veel op kwijt als je dat wilt.
Je hebt weer prachtig gekleurd, de kaarten zijn beeldschoon.
Lieve groetjes,Corrie

Unknown zei

Ze zijn echt mooi geworden Alina !!

Ellen zei

Ik vind ze leuk, jouw robotkaartjes! Ben vooral gecharmeerd van het jongetje. Hij kijkt zo lief en dan heeft ie ook nog een bloem en een hart bij zich. Enig!

Dora zei

Twee mooie kaarten en dat die robotjes zo groot zijn, vind ik mooi! mooie blikvanger!

Bernadet zei

Ze zijn super Alina!
Ik vind 't juist geweldig dat de robots zo groot zijn.
Die blauwe is een echte blikvanger in die kleurtjes.
Nouja, is geloof ik ook niet zo gek, want ik gebruik vaak onbewust ook heel veel blauw;)